egy hülye életeXD

Ebben a blogban végig kísérhetitek életem izgalmas,valamint felettébb szórakoztató napjait. Mint ahogy a címből kiderül, nem nevezném magam ép eszű embernek, de hát ettől szép az élet:D Csak erős idegzetűeknek! XD

Friss topikok

  • Adri: szal' beleírtál a blogodba...TOTÁL MEG VOK HATVA!!!!!!!!!!!!!! (2008.06.21. 19:12) vakációóóó
  • Kizami: Végre! Ha megírtad küld el azonnal. Majd még feltesszük az AFS-ra. Ja de elöbb regisztrálni kell. ... (2008.06.08. 13:47) yaoi
  • szandi: Szia! Á nem nézem a blogodat!Ki az akire vetélytársként gondolsz? Na mind1, majd holnap megbeszélj... (2008.06.03. 17:27) plussz információ(ami kimaradt)
  • dezi: köszi :) örülök hogy teccenek. a mangát nem tudom mikor rakom fel, már be van szkenelve, de elég h... (2008.06.02. 19:43) osztálykirándulás
  • szandi: Szia Dézi!Ahhoz képest, hogy azt mondtad, hogy az iza nem tudja a blog címed.....szal köszi, hogy ... (2008.05.24. 22:19) viszlát /part 1/

Linkblog

Archívum

HTML

szia!

2008.05.28. 19:36 | dezi | Szólj hozzá!

hy!

el sem tudom mondani hogy miylen jó napom volt. megpróbálom pontokban öszeszedni a nap eseményet
(nem csak a jókat, hanem vicceseket, roszakat, és a semlegeseket is. na jó abból keveset)

1.:szia!

van egy srác, aki már lassan egy éve teccik(öhm..."teccik"...enyhe kifejezés) de nem nagyon ismer. és ma még is köszönt.már régebben is köszönt egyszer, csak nem értettem hogy mit. mármint hello, csá, hi, vagy hogy szia! egész eddig azon pánikoltam hogy mit köszönhetett, mert ha sziát, akkor az csúcs, hiszen a szia olyan :)barátságos:) és most találjátok ki hogy mit mondott! igen, azt hogy szia!!!! happy happy happy happy :D cejetem

2.:pólócsre

egyik osztálytársammal, ricsivel mindíg együtt hülyülünk( CSAK HAVER! )meg verjük egymást,(igen verekszem^^) és tegnap kitaláltuk hogy ma pólót cserélünk reggel.megbeszéltük hogy ki mibe jön, de aztán még se cseréltük ki, mert nem volt rá idő. egész nap egy teremben voltunk, mert a 6-odikosok, és a 8-adikosok felmérérést írtak.

3.:táska

üresen hoztam el a táskám, nem raktam bele semmit. csak azért nem tűnt fel hogy milyen könnyű,mert benne voltak a köveim, és egy rakás ruha( naponta kb. 3-szor öltözöm át a suliban, mert.. mert.. ööö...ezen még ne is gondolkodtam^^_ )

4.:busz

reggel majdnem lekéstem abuszt, mellete rohantam egy darabig, de aztán megállt. különös, hogy nem kezdett ordibálni(mint ahogy a legtöbb busz sofőr, szokott)csak mosolygott, és megkérdezte hogy elaludtam-e. aztán ahogy mentünk, az összes megállónál volt  vagy 3 ember(ilyen se volt még) aki kéett, és úgy futott a busz után. velük persze már kiabál...

5.: fény:s

egész nap alig bírtam mozogni, nem bírom a fényt, és ezt a meleget, teljes lelassultam.mint valami vámpír...na sebaj, mert mostmár hamarosan vízközelben lezsek. éljen a  VAKÁCIÓ !!!

6.:holnap menyek osztálykirándulásra, ottalvósra, valami medencés helyre.sátorban fogunk aludni, és van egy lány, akivel jóban vagyok, de nem bírnám elviselni, egy egész napon kersztül, ezért néhány barátnőmmel azon tanakodtunk, hogyan tudnánk megoldani hogy ne a mi sátrunkban legyen.arra jutottak, hogy lehetetlen megoldani, mivel ő olyan hogy úgy is mindíg beszervezi magát. ebbe mindenki belenyugodot,kivéve én, és el is mondtam neki , hogy nem akarok vele aludni. kár volt...totál kiakadt, de végül sikerült mindent rendbe hoznom(ebben az is benne van hogy nem velünk alszik:) am ez a nagyon rövid változat, mert sokkal nehezebb volt mint bárki gondolná...

A bejegyzés trackback címe:

https://daisy.blog.hu/api/trackback/id/tr88492298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása