egy hülye életeXD

Ebben a blogban végig kísérhetitek életem izgalmas,valamint felettébb szórakoztató napjait. Mint ahogy a címből kiderül, nem nevezném magam ép eszű embernek, de hát ettől szép az élet:D Csak erős idegzetűeknek! XD

Friss topikok

  • Adri: szal' beleírtál a blogodba...TOTÁL MEG VOK HATVA!!!!!!!!!!!!!! (2008.06.21. 19:12) vakációóóó
  • Kizami: Végre! Ha megírtad küld el azonnal. Majd még feltesszük az AFS-ra. Ja de elöbb regisztrálni kell. ... (2008.06.08. 13:47) yaoi
  • szandi: Szia! Á nem nézem a blogodat!Ki az akire vetélytársként gondolsz? Na mind1, majd holnap megbeszélj... (2008.06.03. 17:27) plussz információ(ami kimaradt)
  • dezi: köszi :) örülök hogy teccenek. a mangát nem tudom mikor rakom fel, már be van szkenelve, de elég h... (2008.06.02. 19:43) osztálykirándulás
  • szandi: Szia Dézi!Ahhoz képest, hogy azt mondtad, hogy az iza nem tudja a blog címed.....szal köszi, hogy ... (2008.05.24. 22:19) viszlát /part 1/

Linkblog

Archívum

HTML

plussz információ(ami kimaradt)

2008.06.03. 15:56 | dezi | 1 komment

új erőre kapva folytatnám a tegnap elkezdett beszámolóm:)

hol is jártam?? asszem ott, hogy ...hogy...fogalmam sincs, de nem is számít, inkább megosztom veletek, a legújabb baromságokat amit tesóval elkövettünk. először is amit tegnap előtt csináltunk, hogy amikor anya elment, felvettük a búvárruháinkat. 30 fok volt, a ruhák meg olyan szorosak, hogy azt hittük ott sülünk meg. mondhatom szép halál XD

szóval teljeb felszerelésben( búvárruha, szemüveg, pipa, békatalp)elkezdtünk bunyózni, aminek természetesen hatalmas esések lettek az eredményei. már éppen le akartam venni a ruhát, amikor az édeskedves dorcsi kizárt a lakásból. a ruhát meg egyedül nem tudom levenni, mert hátul van a cipzár. egy darabig még dörömböltem, aztán fealadtam, és mivel már annyira melegem volt, megpróbáltam levenni a cuccokat.persze hogy akkor ment el a ház előtt egy rakás ember, akik elképzelni se tudták, mi a fenét csinálok pipával a számban...^^.

tegnap este meg ismét öltük egymást, megfogtam egy vajazókést, a dorcsi teljesen bepánikolt, én meg elkezdtem megvajazni a kezét.:D utána összekecsapoztam, és megdobáltam uborkakarikákkal. el lehet képzelni, milyen volt a konyha...

és akkor a viccet félretéve...(ha lehet egyáltalán olyat az én esetemben)

nagyon furcsa vagyok mostanában, mert valahogy olyan dolgokon kondolkozom, amin nem akarok(nem félreérteni^^.) mindenkire vetélytársként tekintek, még azokra is akikről tudom hogy még véletlenül sem azok.az egyetlen akire nem , az szandi barátném, nemtom mért, de vele nagyon összhangban vagyok ilyen téren, talán ezért ő a legjobb barátnőm.(legtöbszörXD...)

A bejegyzés trackback címe:

https://daisy.blog.hu/api/trackback/id/tr34501598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szandi 2008.06.03. 17:27:01

Szia! Á nem nézem a blogodat!Ki az akire vetélytársként gondolsz? Na mind1, majd holnap megbeszéljük:)
Dézi! Lehet egy kérdésem?
Brazília fővárosa?XD
legjobb barátnőd(legtöbbszörXD, mivel "néha" hajbakapunk:)
süti beállítások módosítása