egy hülye életeXD

Ebben a blogban végig kísérhetitek életem izgalmas,valamint felettébb szórakoztató napjait. Mint ahogy a címből kiderül, nem nevezném magam ép eszű embernek, de hát ettől szép az élet:D Csak erős idegzetűeknek! XD

Friss topikok

  • Adri: szal' beleírtál a blogodba...TOTÁL MEG VOK HATVA!!!!!!!!!!!!!! (2008.06.21. 19:12) vakációóóó
  • Kizami: Végre! Ha megírtad küld el azonnal. Majd még feltesszük az AFS-ra. Ja de elöbb regisztrálni kell. ... (2008.06.08. 13:47) yaoi
  • szandi: Szia! Á nem nézem a blogodat!Ki az akire vetélytársként gondolsz? Na mind1, majd holnap megbeszélj... (2008.06.03. 17:27) plussz információ(ami kimaradt)
  • dezi: köszi :) örülök hogy teccenek. a mangát nem tudom mikor rakom fel, már be van szkenelve, de elég h... (2008.06.02. 19:43) osztálykirándulás
  • szandi: Szia Dézi!Ahhoz képest, hogy azt mondtad, hogy az iza nem tudja a blog címed.....szal köszi, hogy ... (2008.05.24. 22:19) viszlát /part 1/

Linkblog

Archívum

HTML

jéééé

2008.05.11. 17:46 | dezi | Szólj hozzá!

mégse lesz buli...valahogy éreztem.csak azt sajnálom, hogy olyan sokat dolgoztam a ruhámon, aztán hiába.azért jó napom volt:) megettem az összes rágcsát amit vittem volna, plussz 3 doboz jégkrémet.azon röhögtünk hogy ez lez az utolsó mondatom: na még egy kis puncsot XD

itt van még néhány utolsó mondat, nagyon királyak:

                                      hé dobd már ide a baltát!

                                      jujj de csúnya kopasz fejed van!

                                      ha mégegyszer lefagy a windows kinyírom  magam...

                                      ez csak egy vizipisztoly!

                                      erre gyeretk itt nincs mocsár.

                                      csak a testemen keresztül!

visszatérve elbaromkodtuk a napot.most csináltatunk új kerítést, szal az előző le van bontva magyarán nincs klerítésünk,csak kettő 2méteres téglaoszlop.ezekre ültünk fel, és úgy csináltunk mintha szobrok lennénkXD

utána meg felméréseket végeztünk.pl:hová fér és hová nem fér be a fejed.rövid eredmény:kenyérsütő:nem fér be

              mikoró:befér

              wc:simánXDD

              a másik szája:na találjátok ki...;)

              ágy alá:nehezen de befér(sőt teljesen be tudtam mászni.máskérdés hogy beszorultam, és egy órán át könyörögtem dorcsinak h emelje fel az ágyat)

na húztam mert idejött tesó és ki akar nyírni.meg a számat is ki marta a sósropi,szal menyek sírni...XDD

 

Címkék: felmérés poén

A bejegyzés trackback címe:

https://daisy.blog.hu/api/trackback/id/tr60463996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása